Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rian en Ilona - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Rian en Ilona - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen!

Blijf op de hoogte en volg Rian en Ilona

04 Maart 2016 | Nederland, Nederland

Hallo lieve mensen,

Over exact een week zal ons grote, spannende, maar vooral leerzame avontuur gaan beginnen. Dan stappen we het vliegtuig in en zeggen we Nederland voor 4 maanden gedag! Op naar het zonnige Gambia, 'The Smiling Coast of Africa!'

Beide hebben we onze binnenlandse stage (bij Perfetti van Melle en Peijnenburg) naar tevredenheid afgerond en de benodigde verslagen ingeleverd. Nu kunnen we de laatste voorbereidingen treffen voor de volgende stap. De verzekeringen, vaccinaties en financiële middelen zijn geregeld, alleen de koffers moeten nog worden ingepakt. Hier waren we natuurlijk al rustig aan mee begonnen, een meidenkwaaltje haha:)

Langzaam aan komt die ene dag, 11 maart, dichter inzicht. We kunnen bijna niet meer wachten en wat hebben we er ontzettend veel zin in! Het zal vast en zeker een ervaring worden die we nooit zullen gaan vergeten.

We gaan ons best doen om jullie via deze blog zo goed mogelijk op de hoogte te houden van al de dingen die op ons pad terecht gaan komen. Dit zullen we doen door middel van verhaaltjes en foto's. Verder zouden we het erg leuk vinden als jullie af en toe een berichtje achter laten:)

Heel veel leesplezier!

Liefs,
Ilona en Rian

• 07 Maart 2016 - 08:44

Belinda:

Hoi meiden, super spannend allemaal!!! Nou ik weet zeker dat jullie het onwijs gaaf gaan vinden. Allereerst Is de reis natuurlijk al leuk en dat avontuur zo samen is natuurlijk ook toppie. Wat een ervaring zeg, dit nemen ze jullie de rest van jullie leven niet meer af.
    Fijn dat we op de hoogte worden gehouden en we leven erg met jullie mee. Stiekem zijn we natuurlijk ook wel een beetje jaloers.
    Meiden, zet hem op en geniet met volle teugen!!!

• 09 Maart 2016 - 10:36

George:

Hoi Ilona en Rian,

Super gaaf en geniet ervan. Het zal zeker een hele mooie ervaring zijn. Een die je je hele leven niet zal vergeten en wie weet ga je na enkele jaren nog terug om nieuwe vrienden die je waarschijnlijk gaat krijgen weer te zien. Ik wens jullie een hele goede reis, prettige vlucht en enorm veel plezier ! En ik kijk er erg naar uit hoe jullie het daar zal bevallen en dus naar jullie verhalen. Groetjes, George.

• 09 Maart 2016 - 18:26

Miriam:

Hoi Rian en Ilona,

Wat spannend, nu gaat het er dan toch van komen! Ontzettend leuk voor jullie dat je dit mee mag maken.
    Ik wens jullie een hele goede reis, en een superleuke tijd in Gambia.
    Ben erg benieuwd naar jullie foto's en verhalen.
    Veel plezier
    Groetjes Miriam

• 09 Maart 2016 - 20:53

John:

Ha meiden,

geniet ervan met volle teugen, want zo'n kans krijg je niet vaak.
    dus haal alles eruit wat erin zit.
    groet,
    John

• 10 Maart 2016 - 08:56

Sparrendreef Oostrum:

Ha Rian en Ilona,

Lijkt mij een super avontuur ga ervan genieten en probeer ook wat op te steken!
    Geniet en veel plezier.

Groeten Jan

Rian en Ilona

Wij gaan stage lopen bij Care For Narural. Dit is een organisatie die zich inzet voor de lokale vrouwen in Gambia. Met de kennis van vrijwilligers uit de Westerse wereld en de kunde van de lokale vrouwen worden er nieuwe producten geïnnoveerd en banen gecreeërd. Rian gaat zich bezig houden met de mogelijkheden tot het produceren van mozzarella onder leiding van een Italiaanse chef. Ilona gaat zich bezig houden met de ontwikkeling en het vermarkten van een nieuw zuivelproduct. Samen werken wij ook nog aan een klein project om de kwaliteit van verschillende jam soorten te optimaliseren en te stabiliseren. In deze blog houden wij jullie graag op de hoogte van onze avonturen en werkzaamheden. Dit doen wij met leuke verhaaltjes en mooie foto's! Liefs Rian en Ilona

Actief sinds 06 Dec. 2015